کد پیشواز منو در بدر نکن مهدی احمدوند همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز منو دست به سر نکن نرو منو در بدر نکن با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند منو دست به سر نکن نرو منو در بدر نکن

کد آوای انتظار همراه اول: 25618

 

منو دست به سر نکن نرو منو در بدر نکن درای قلبتو سه قفل و بسته تر نکن

انقد با من نجنگ دو سه روزه نه یه مسیج نه زنگ چطور دلت میاد دل من انقد برات شه تنگ

به من استرس نده نرو به من انقد حرص نده خبری از تو نیست آخ چقدر این حس بده

نرو با من بمون نرو پیش از ما بهترون چی میشه قلب تو یکمی شه با من مهربون

 

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند منو انکار نکن نرو با من این کارو نکن

کد آوای انتظار همراه اول: 25619

 

منو انکار نکن نرو با من این کارو نکن کار دل عاشقیه دل منو بیکار نکن
منه بیچاره رو جلو این و اون خار نکن منو هم صحبت غم و در و دیوار نکن

منو تنهام نذاری تورو دینت من مجنون و بی تاب و غمگینت
من بیچاره تو قلبم آتیشه من نمیذارم برات دوریم عادی شه

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند آهای دیوونه یکی یدونه

کد آوای انتظار همراه اول: 25620

 

آهای دیوونه یکی یدونه یکی ببینه منو تورو میگه اینا چشونه
خدا میدونه من عاشقونه تورو میخوامت بی دلیل و بی بهونه

دوباره بارون داره میباره تو بی تفاوت اما دل من هی بی قراره
دل بیچاره راهی نداره بذاره دوریت بلا سرش هی بیاره

منو تنهام نذاری تورو دینت من مجنون و بی تاب و غمگینت
من بیچاره تو قلبم آتیشه من نمیذارم برات دوریم عادی شه

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی