مداحی امسال اربعین هستی هستم کربلایی حسین طاهری

دانلود صوتی مداحی امسال اربعین هستی هستم هستم با نوای کربلایی حسین طاهری ویژه پیاده روی اربعین حسینی

پرسید می زدی مستی مستم مستم
پرسید بارتو بستی بستم بستم
امسال اربعین هستی هستم هستم

 

 

 

متن مداحی امسال اربعین هستی هستم هستم

پرسید می زدی مستی مستم مستم
پرسید بارتو بستی بستم بستم
امسال اربعین هستی هستم هستم

اربعینی ام با رخصت از امام رضا
اگه قبول کنه خدا دارم میرم همین روزا

اربعینی ام به یاد تک تک شما
انشاالله محضر آقا سلام میدم پایین پا

قرار دارم من هوای یار دارم
اربعین با اربابم خیلی خیلی کار دارم

قطره بین اقیانوس دریاست دریاست
وقتی میرسی پابوس رویاست رویاست
میشه با گدا مانوس آقاست آقاست

عشق یعنی همین نجف به سمت کربلا
سر و صدای موکبا شلوغی تو جاده ها

عشق یعنی همین با التماس خادما
تو گریه های بی صدا میگیره زائرت غذا

رفیق میشم زائر طریق میشم
تو نجف همه دُرند کربلا عقیق میشم

قرار دارم من هوای یار دارم
اربعین با اربابم خیلی خیلی کار دارم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی