مداحی استودیویی

مداحی تموم دنیا مال تو کربلا مال من محمدحسین پویانفر و حاج حسین سیب سرخی

نماهنگ زیبای مداحی استودیویی تموم دنیا مال تو کربلا مال من با صدای حاج حسین سیب سرخی و محمدحسین پویانفر ویژه پیاده روی اربعین

نماهنگ مداحی اقبال من از حاج حسین سیب سرخی و محمد حسین پویانفر

 

 

متن نوحه

حدیث عشق تو دیوانه کرده عالم را

به خون نشانده دل دودمان آدم را

چه سریه تو اقبال من که اومدی به دنبال من

تموم دنیا مال تو کربلا مال من

چه سریه تو اقبال من که اومدی به دنبال من

تموم دنیا مال تو کربلا مال من

کربلا یا کربلا

من که شروع زندگیم با تربت کرب و بلاست

حسن ختامشم ان شاءالله نجف تو ایوون طلاست

آرامش امروز آسایش فردا تنها با حسینه نرو هیچ جا

چه سریه تو مسیر تو تموم عالم اسیر تو

من از همون بچگی شدم نمک گیر تو

چه سریه تو اشک غمت تو روضه های محرمت

عوض شده زندگی من زیر پرچمت

کربلا یا کربلا

خاطره های رفته رو تا که مرور میکنم

از اینکه نوکر تو هستم حس غرور میکنم

ای حضرت خورشید نور دل مهتاب

محتاج نگاتم منو دریاب

کربلا یا کربلا کربلا یا کربلا کربلا یا کربلا یا کربلا حسین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی