کد آهنگ پیشواز عشق من مهدی احمدوند برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز عشق من با صدای مهدی احمدوند منتشر شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ

کد پیشواز همراه اول عشق من مهدی احمدوند - من تو رو دوست دارمت

کد آوای انتظار همراه اول: 22097

 

من تورو دوست دارمت چقد چشمام به خدا / آره خب عشق منی بحث چشمات که جدا

عشقتو جار میزنم له له دیدار میزنم / عکستو توی اتاق روی دیوار میزنم

من تورو دوست دارمت واسه دیوونگیات تو بری طول میکشه تا یه دیوونه بیاد

 

کد پیشواز عشق من مهدی احمدوند همراه اول - من تورو دوست دارمت واسه دیوونگیات

کد آوای انتظار همراه اول: 22098

 

من تورو دوست دارمت واسه دیوونگیات تو بری طول میکشه تا یه دیوونه بیاد

من به تو فکر میکنم هر دقیقه دو سه بار زخمیه عشق دلم دوری از تو به کنار

ابدا به تو حق نمیدم که بخوای بری تنها بذاری منو

اصلا بد به دلت راه نده تا من عاشقت هستم و داری منو

به سرم زده بردارمت ببرم تورو جایی که هیچکسی نیست

کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند عشق من - دیوونم کرده تب توی چشمات

کد آوای انتظار همراه اول: 22099

 

دیوونم کرده تب توی چشمات دلمو بردم که بریزمش پات

دیوونم کردی شدی همه دنیام تو بری امشب نه که توی رویا

نرو از پیشم بری دیوونه میشم اگه بری خب من عاشق کی شم

نرو دیوونه کیه قدرت و میدونه مث من کی عاشقت میمونه

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی