کد آهنگ پیشواز عاشقتم مهدی احمدوند همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز عاشقتم با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ 

کد پیشواز همراه اول عاشقتم مهدی احمدوند - کاش میشد از همه دل بکنی

کد آوای انتظار همراه اول: 66169

 

 

کاش میشد از همه دل بکنی

با من باشی دل بدی دل نکنی

کاش بگی قلب من جای تو بود

به من بگی دل بکن از همه زود

کاش بگی خیلی بی تاب منی

به من بگی خیلی تو خواب منی

کاش بگی بود و نبود منی

به من بگی عشقمی جون منی

دار و ندارمی ماله منی تو قلبمو فکر و خیاله منی

کاش بگی دار و ندار منی

به من بگی عشقمی یار منی

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی