مداحی من الذی ایتمنی یا ابتا حاج حسین سیب سرخی

مداحی من الذی ایتمنی یا ابتا حاج حسین سیب سرخی

مداحی حاج حسین سیب سرخی برای حضرت رقیه - شب سوم محرم 98 - نوحه من الذی ایتمنی یا ابتا

دانلود فایل صوتی:

 
 

دانلود مداحی من الذی ایتمنی یا ابتا با نوای حاج حسین سیب سرخی

مداحی حاج حسین سیب سرخی برای حضرت رقیه (س) شب سوم محرم 98

متن نوحه

ستاره ها رو میشمرم بابا

دل به غم تو میسپرم بابا

بیا بابا 

 

بیا ببین چه حالی و روزی پیدا کرده دخترت

شدم یه زحمتی برای خواهرت

بیا ببین شدم شبیه مادرت

 

من الذی ایتمنی یا ابتا

سحر آخره که بیدارم

سرتو روی زانو میزارم

از غم تو بابا عزادارم

دوست دارم 

 

یادم میاد که خیمه های ما نشد یه قطره آب

بابا جونم سؤالمو بده جواب چرا ما رو زدن به نیت ثواب

یادم میاد که دستمونو بستن اینجا با طناب

خودم دیدم به زور ازش میزد رباب

خودم دیدم میریخت روی سرت شراب 

 

من الذی ایتمنی یا ابتا

 

 

مداحی من الذی ایتمنی یا ابتا حاج حسین سیب سرخی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی