مداحی استودیویی

مداحی من جا موندم ولی سلام میکنم من میدونم که این سلام میرسه محمدحسین پویانفر

مداحی استودیویی من جا موندم ولی سلام میکنم من میدونم که این سلام میرسه با صدای محمد حسین پویانفر ویژه جاماندگان از پیاده روی اربعین

نماهنگ سلام کربلا سلام اربعین ویژه جاماندگان اربعین - پویانفر - اربعین

 

 

متن نوحه

گریه برات به داد این چشمام میرسه
پاهام حرم نمیرسه صدام میرسه

من جا موندم ولی سلام میکنم
من میدونم که این سلام میرسه

سلام کربلا سلام اربعین
سلام بهترین جاده رو زمین

سلام علت نجات جهان
مسیر ظهور امام زمان

پای دلتنگی رو بردار از گلوم
آبرو داری کن نره آبروم

عمر من دور از تو حروم شد حروم
جانم حسین جانم حسین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی