کد آهنگ پیشواز غمگین

کد پیشواز زنجیر گرشا رضایی همراه اول پخش آنلاین - بی هم میمیریم شبیه زنجیریم

کد آهنگ پیشواز بی هم میمیریم شبیه زنجیریم با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن پیشواز  

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی زنجیر

کد آوای انتظار همراه اول: 28230

 

هر لحظه حال بدتره تو این روزا

امروز اگه اینه ای وای از فردا

دلگیرم از تموم دنیا فقط بیا

بیا که زندگیمو این دوری سوزوند

چه خاطراتی از تو پیش من جا موند

قصه ی غمگینمو جز تو کسی نخوند

بی هم میمیریم شبیه زنجیریم

یه لحظه دور از هم آروم نمیگیرم

 

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی بی هم میمیریم شبیه زنجیریم

کد آوای انتظار همراه اول: 28231

 

بی هم میمیریم شبیه زنجیریم

یه لحظه دور از هم آروم نمیگیرم

بارون دیوونگی داره

عاشق که بی عشقش طاقت نمیاره

کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی زنجیر قطعه شماره 3

کد آوای انتظار همراه اول: 28232

 

تو بی من و من بی تو چی مونده

از ما بیا یه مرهمی بذار رو این دردا

نیستی و من دل تو دلم نیست فقط بیا

غرورمو هیچی به جز اشکت نشکوند

بهم بگو چی آخه چشماتو ترسوند

بی تو واسه نفس کشیدن هوا نموند

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی