مداحی استودیویی

مداحی استودیویی ابوعلی کربلایی حسن عطایی ویژه پیاده روی اربعین

نماهنگ مداحی استودیویی ابوعلی با صدای کربلایی حسن عطایی ویژه پیاده روی اربعین حسینی 1402 

 

 

 

متن مداحی ابوعلی

ابوعلی خودمونی دوست دارم صدات کنم
ابوعلی جون بخواه تا جونمو فدات کنم
ابوعلی شبیه عراقیا کاش بتونم
ابوعلی زندگیمو وقف زائرات کنم

دیوونگی جزو آیین منه
این ستونا ستون دین منه
خستگی راه و خواب موکبا
عمریه رویای شیرین منه

اسمت جنون داره ابوعلی
عشقت بی تکراره ابوعلی
موکب به موکب مادرت میگه
هله به زوار ابوعلی

ابوعلی آرزومه با تو همسایه بشم
ابوعلی طعم زندگیو با تو بچشم
ابوعلی اهل مشایه یادم دادن اینو
ابوعلی هر کی نوکر توئه نوکرشم

با هر اعتقادی یا از هر طرف
تو راه عشق تو داریم یک هدف
به شوق دیدار شاه کربلا
رخصت میگیریم از سلطان نجف

هستم گرفتاره ابوعلی
عمری پای کاره ابوعلی
صاحب الزمان تو حرم میگه
هله به زوار ابو علی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی