مداحی من کیم حر گنهکار ابا عبدالله حاج محمود کریمی

مداحی من کیم حر گنهکار ابا عبدالله حاج محمود کریمی

حاج محمود کریمی دانلود من کیم حر گنهکار ابا عبد الله شده ام سخت گرفتار اباعبدالله

دانلود مداحی متن مداحی من کیم حر گنهکار ابا عبد الله حاج محمود کریمی - صوتی

حاج محمود کریمی - شب چهارم محرم ۹۸

متن مداحی من کیم حر گنه کار ابا عبد الله

من کیم حر گنه کار ابا عبد الله

شده ام سخت گرفتار اباعبدالله

رهبر و سید و مولای همه توابین

چهره بنهاده به دیوار اباعبدالله

جان به کف راهی بازار محبت شده ام

گشتم امروز خریدار اباعبدالله

پیش از آنی که خدا خلق کند آدم را

نام من بود به تومار اباعبدالله

دست و دل از سر و سرداری لشگر شستم

تا شدم بنده دربار اباعبدالله

او مرا یار شد و رخصت جانبازی داد

من کیم تا که شوم یار اباعبدالله

میشوم آب ز شرم دو لب عطشانش

چشمم افتد چو به رخسار اباعبدالله

آمدم بوسه به پای علی اکبر بزنم

شوم از زمره ی انصار اباعبدالله

یوسف فاطمه با یک نگهش عفوم کرد

که بود لطف و کرم کار اباعبدالله

میثما آرزوی هر دو جهان گر خواهی

باش خاک ره زوار اباعبدالله

 

مداحی من کیم حر گنهکار ابا عبدالله حاج محمود کریمی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی