سید رضا نریمانی - جونم حسین دوا درمونم حسین

سید رضا نریمانی - جونم حسین دوا درمونم حسین

سید رضا نریمانی - جونم حسین دوا درمونم حسین ، دانلود آهنگ

سینه زنی شور شب سوم محرم 96 - سید رضا نریمانی - مواظب دلم نبودم

دانلود جایگزین:
 
 

متن نوحه:

مواظب دلم نبود که این بلا سرش اومد

بارم سفت نچسبیدم تا غریبه آخرش اومد

قول داده بودم کسی رو غیر تو

راه ندم تو دلم اما بازم زدم زیر قولم

غیر تو کی هوامو داشت ارباب

تو تنهایی صدامو داشت ارباب

دستشو رو سرم گذاشت ارباب

حالا تازه می فهمم آقا

عشق فقط روضه ی مادره

تا میگم یا حسین این دلم

سمت کرب و بلا می پره

جونم حسین ، دوا درمونم حسین

چقد دل تو رو شکستم

یه بار به روم بیار حسین

یه بار شد حتی امتحانی

بهم محل نذار حسین

ببین که زندگیم می پاشه از هم

وقتی که اسم تو نباشه مرهم

چیزی نداره واسه شادی قلبم

رفیق شیش بچگیمی ارباب

والا تموم زندگیمی ارباب

لذت خوب بندگیمی ارباب

حالا تازه می فهمم آقا

کی مثل سایه پشت منه

حالا تازه می فهمه دلم

داره واسه حسین میزنه

جونم حسین، دوا درمونم حسین

سایه تو از سرم نگیری کجا دارم برم حسین

روضه میام آروم می گیرم می گیره تا دلم حسین

دست منو گرفتی آوردی تو روضه های هر شبت بردی

چقدر آقا غصه برام خوردی

آبروتو بردم آقا اما بازم نیاوردی به روم جانا

گرفته باز راه گلوم اقا

هر جا بهم احترام می کنن

محض اینه غلام تواَم

من رو میشناسن آقا به تو

چون یه عمره  بنام تواَم

جونم حسین، دوا درمونم حسین

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی