سید رضا نریمانی - منو نذار تنها میون این حرم

سید رضا نریمانی - منو نذار تنها میون این حرم

سید رضا نریمانی - منو نذار تنها میون این حرم ، دانلود آهنگ

مداحی سید رضا نریمانی - شب عاشورای محرم 96 - منو نذار تنها میون این حرم

مکان: هیئت فدائیان حسین (علیه السلام) اصفهان

سبک: زمینه
 

متن نوحه:

منو نذار تنها میون این حرم
 
اگه بری بی تو کجا دارم برم
 
میون این صحرا کی میشه یاورم
 
داریم جدا میشیم نمیشه باورم
 
گلوتو می بوسم به جای مادرم
 
گره بزن محکم نیوفته معجرم
 
گریمو درآوردی داری میری
 
زینبُ به کی سپردی داری میری
 
داری ای ماه از آسمون من
 
نزن تو با اشکات آتیش به جون من
 
داداش کجا داری میری بدون من
 
می چینمت آخر میون بوریا
 
می مونه رو شونم همین کبودیا
 
می ترسم از چشمای این یهودیا
 
اومدم توی گودال بالا سرت
 
من اسیر میشم داداش فدا سرت
 
گریمو درآوردی داری میری
 
زینب به کی سپردی داری میری
 
جلوی چشم مادر نزن تو دست و پا
 
دیدی شدی آخر مرمل الدما
 
برید جلوی چشمام سرت رو از قفا
 
یتیمی زود بودش برای دخترت
 
اسیری زود بودش برای خواهرت
 
چه نامرتب شد رگای حنجرت
 
این ازین تن صد چاک
 
اون از سرت
 
میریزه توی دستات خون سرت
 
گریه مو درآوردی داری میری
 
زینبُ به کی سپردی داری میری
 
 
 
منبع: راسخون
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی