سید مجید بنی فاطمه - نوحه سلام ای چاره بیچاره ها ارباب

سید مجید بنی فاطمه - نوحه سلام ای چاره بیچاره ها ارباب

سید مجید بنی فاطمه - نوحه سلام ای چاره بیچاره ها ارباب ، دانلود آهنگ

سید مجید بنی فاطمه - مداحی شب اول محرم 96

نوحه سلام ای چاره بیچاره ها ارباب

 

متن نوحه:

دوباره راهی دریاییم

ما خیلی ساله که اینجاییم

جوونی مون رو دادیم پای حسین

کتیبه ها بازم شور دارن

سیاهیا چقدر نور دارن

به نام نامی زیبای حسین

میریم با روضه های حسین

تا کربلای حسین

تموم زندگی مون شده وقف عزای حسین

سلام ای چاره ی بیچاره ها ارباب

من بیچاره رو دریاب

برا مصیبتت می سوزم 

فدای داغ این ده روزم

چقد این اشک این ماتم محترمه

بدون غصه و تشویشم

شبا که زائر تو میشم

همین مجالس روضه ات حرمه

سیاه که میشه پیراهنم

دل از همه می کنم

یه روز به داد من میرسه همین حسین گفتنم

سلام ای روضه پر ماتم هر شب

سلام ای هستی زینب

سلام ای چاره بیچاره ها ارباب

من بیچاره رو دریاب

شبیه تو نشد مخلوقی

توئی که بهترین معشوقی

که عاشق توان خوبا و بدا

با این که از غمت آکنده ام

برات نمردم و شرمندم عجب سعادتی دارن شهدا

دلم میخواد بشم یار تو غلام دربار تو

تا دستمو بذاری توی دست علمدار تو

سلام ای صاحب درمونده ها عباس

می بینی نوکرت تنهاس

سلام ای چاره بیچاره ها ارباب

من بیچاره رو دریاب

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی