حاج مهدی رسولی مداحی شور در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد

حاج مهدی رسولی مداحی شور در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد

دانلود مداحی شور در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد،حاج مهدی رسولی،شب دهم،محرم 96

در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد
کس جای در این خانه ویرانه ندارد
دل را به کفِ هر که سپردم پسم داد
کس تاب نگهداری دیوانه ندارد
 
ز تمام بودنی ها 
توفقط از آن من باش
که به غیر با تو بودن
دلم آرزو ندارد
 
من مست می عشقم
هشیار نخواهم شد
از خواب خوش مستی
بیدار نخواهم شد
(حسین وای)
 
از هگذره خاک سره کوی ‌شما بود
هر نافه که در دست نسیم سحر افتاد
ای وای بر آن کس که بر این دره درافتاد
با آل علی هر که در افتاد ور افتاد
 
بشکست اگر سر من 
به فدای چشم مستم
سر خم می سلامت
بشکست اگر سبویی
 
ز تمام بودنی ها 
تو فقط از آن من باش
که به غیر با تو بودن
دلم آرزو ندارد
 
من مست می عشقم
هشیار نخواهم شد
از خواب خوش مستی 
بیدار نخواهم شد
(حسین وای)
 
ـــــــــــــــ
📢حـاج مـــهدی رســـولی
 
🔶در کنج دلم...
 
شب عاشورای محرم 1439
 
حاج مهـدی رسـولـے 
شور
محرم 96
شب دهم

حاج مهدی رسولی مداحی شور در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی