شب صحرا شد چراغان رسیده عید شهیدان - حاج میثم مطیعی

شب صحرا شد چراغان رسیده عید شهیدان - حاج میثم مطیعی

شب صحرا شد چراغان رسیده عید شهیدان - حاج میثم مطیعی ، دانلود آهنگ

شب صحرا شد چراغان

رسیده عید شهیدان

 شب وصل است و شب قدر است و شب سوز و ذکر قرآن

بلاجویان مست مست اند بلی گویان الست اند

چه غوغاها می شود بر پا صبح فردا در قلب میدان

ذکر لب های من ماه شب های من

خواب و رویای من حسین

شب عاشورا رسیده

که بر لب جانها رسیده

بنازم صبر تو را زینب

وقت مهلا مهلا رسیده

برادر یک بار دیگر

بیا و بنگر به خواهر

که فردا نوبت به چشم بی شرم نامحرم ها رسیده

ذکر لب های من ماه شب های من

خواب و رویای من حسین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی