نوحه ای ماه افتاده به خاک عباس من روحی فداک - میثم مطیعی

نوحه ای ماه افتاده به خاک عباس من روحی فداک - میثم مطیعی

نوحه ای ماه افتاده به خاک عباس من روحی فداک - میثم مطیعی ، دانلود آهنگ

مداحی حاج میثم مطیعی در شب تاسوعای محرم 89

ای ماه افتاده به خاک، عباس من روحی فداک

ای ماه افتاده به خاک

عباس من روحی فداک

بعد از تو می میرد حسین

ای ساقی طفلان من 

ای یوسف کنعان من

ای بیعت با هر دو دست

شیرازه تو از هم گسست

وقت وداعت پشتم شکست

مولا ابوفاضل مدد

مولا ابوفاضل مدد

بعد از تو غیرت میرود

زینب اسارت میرود

ای پاسبان خیمه ها

شرمنده آب از مشک تو

باران خجل از اشک تو

بسم الله قرآن کریم

دستت جدا شد فرقت دونیم

مانده از تو الرحمن الرحیم

مولا ابوفاضل مدد

مولا ابوفاضل مدد

ای زاده عشق حسین

آیینه ی پیر خمین

ما هم علمدار توییم

ما سر به سر مرد رهیم

فرمان بده جان می دهیم

گر فتنه بارد بر کشورم

آتش ببارد بر پیکرم

تا پای جانم با رهبرم

من با ولایت زنده ام

تا زنده ام رزمنده ام

دانلود با تلگرام:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی