اشهدا انک عشت فقیدا + نوحه ترکی شب هشتم محرم 96 - حاج مهدی رسولی

اشهدا انک عشت فقیدا + نوحه ترکی شب هشتم محرم 96 - حاج مهدی رسولی

مداحی ترکی اشهد انک عشت فقیدا حاج مهدی رسولی محرم 96

دانلود فایل صوتی:

 
 
اشهَدُ اَنَکَ عشت فقیدا 
اَشهَدُ اَنَکَ موت سعیدا
اَشهَدُ اَنَکَ حسین شهیدا
آه
اَلسلامُ و عَلی_ساکن کربلا_روح قالوا بلی_خون بهایت خدا
 
رسد از عرش خدا صدا
قتلل حسین به کربلا
ذبح الحسین به نینوا
 
یا حسین مولا_حسین حسین
 
تا کی سن دوشموشن  آتدان یارالی

دوشدی گویا  یره قرآن یارالی

سر به سر با‌ش یارالی جان یارالی

آه
عرشیمه ای اوغول 
لیلیه پای اوغول
حیف اولا قدیوه 
وای اوغول اوی اوغول
 
نه گلوب روی محسنه 
باخا بیلمورم بالا سنه
دور اوغول لشگر گولور منه
                                ...
 
ایله مهمان منی شیرین سوزوه
یوزومی قویمیشام قانلی یوزوه
 بو اوغول سوز آتان قربان  گوزوه
آه
دور ئوزون دی بالا
من نئدیم نعشیوی
من نجئه خیمییه
حمل ائدوم نعشیوی
 
سنی کیم سالدی بالا یره
ولدی دوشدون بلا یره
داغیدوب جیسمین . دغا یره
 
بوی پیغمبرم یا علی اکبر
وارث حیدرم یا علی اکبر
حاصل مادرم یا علی اکبر
جان
روح و ریحان من 
دین و ایمان من
خط پیشانی ات
خط قرآن من
 
نِگهم دنبال روی تو
دل من بسته به موی تو
شده صحرا پر ز بوی تو
 
 
ـــــــــــــــ
📢حـاج مـــهدی رســـولی
 
🔶تا کی سن دوشموشن آتدان یارالی..
 
شب هشتم محرم 1439
 

اشهدا انک عشت فقیدا + نوحه ترکی شب هشتم محرم 96 - حاج مهدی رسولی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی