حاج مهدی رسولی - داری میری میدون منم ببر - شب هفتم محرم 96

حاج مهدی رسولی - داری میری میدون منم ببر - شب هفتم محرم 96

دانلود مداحی داری میری میدون منم ببر، شب هفتم محرم 96، حاج مهدی رسولی

دانلود مداحی شب هفتم محرم 96 حاج مهدی رسولی

لینک دانلود جایگزین:

حاج مهدی رسولی نوحه داری میری میدون منم ببر

تا تو نگاه میکنی 

کار من آه کردن است
ای به فدای چشم تو
این چه نگاه کردن است
 
 

صدای هل من ناصرت از میدون میرسه بابا

نبینم این طور موندی بی یار و غریب و تنها
توی حرم امادس سربازه اخرت حالا
 

داری میری میدون-منم ببر

بایه دل محزون-منم ببر

با چشای گریون-منم ببر

 

میخوام تو رو یاری کنم،برات علم داری کنم

چقدر غریبی بمیرم،منم باید کاری کنم
 
داری میری میدون_منم ببر
بایه دل محزون_منم ببر
با چشمای گریون_منم ببر
 
نداره فایده موندنم وقتی دم از غم میزنی
داری میری از پیشم و آتیش به قلبم میزنی
داری یه سرباز پس چرا از بی کسی دم میزنی
 
میری پیش مادر_منم ببر
پیش علی اکبر_منم ببر
با حالت مضطر_ منم ببر3
 

میخوام تو رو یاری کنم،برات علم داری کنم

چقدر غریبی بمیرم،منم باید کاری کنم

 
داری میری میدون_منم ببر
با چشمای گریون_منم ببر
یا یه دل محزون_منم ببر
 
نگا نکن شیر خوارم از  نسل شیر خیبرم
کط گفته که تشنه لبم سیراب حوض کوثرم
میشم سپر با این سپیدیه گلوی پرپرم
 
شدم روی دستت_بی بال و پر
میری  اگه خیمه_آهسته تر
عمو رو نبردی_منم نبر
 
حالا اگه میری حرم،عبا بکش روی سرم
تا که یه وقت چشم رباب،نیوفته سمت حنجرم
 
ــــــــــــــــــــ
شاعـر:‌ محمد حسن بیات لو
ــــــــــــــــــــ
 
📢حـاج مـــهدی رســـولی
 
🔶صدای هل من...
 
شب هفتم محرم 1439

حاج مهدی رسولی - داری میری میدون منم ببر - شب هفتم محرم 96 را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی