حاج محمود کریمی - ای مشعل محفل الستم - شب هفتم محرم 96 - نوحه حضرت علی اصغر

حاج محمود کریمی - ای مشعل محفل الستم - شب هفتم محرم 96 - نوحه حضرت علی اصغر

حاج محمود کریمی - ای مشعل محفل الستم - شب هفتم محرم 96 - نوحه حضرت علی اصغر ، دانلود آهنگ

دانلود مداحی شب هفتم حاج محمود کریمی

 

لینک دانلود جایگزین:

نوحه ای مشعل محفل الستم محمود کریمی شب هفتم محرم 96

 

ای مشعل محفل الستم

وی گشته علم به روی دستم

خون گلویت نمی گذارد

تا بعد زمان دهد شکستم

ای خنده فتح بر لب تو

خون تو قوام مکتب تو

شش ماهه من اگر چه فردی

تو مرد شهادت و نبردی

سرباز همیشه فاتح من

لبخند بزن که فتح کردی

ای طفل شیرخواره همه لشکر من است

در سی هزار سپه یاور من است

یک باغ لاله هدیه محبوب کرده ام

این طفل شیرخواره دسته گل آخر من است

الدخیل یا ربیع الحسین

 

دانلود با تلگرام:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی