حاج مهدی رسولی - مرد حی علی خیرالعمل ، من + نوحه ترکی

حاج مهدی رسولی - مرد حی علی خیرالعمل ، من + نوحه ترکی

مداحی مرد حی علی خیرالعمل، حاج مهدی رسولی، شب ششم محرم 96

دانلود فایل صوتی:

 
 

مداحی حاج مهدی رسولی در شب ششم محرم 96

متن نوحه:

 

اَشهَدُ اَنَکَ عشت فقیدا 

اَشهَدُ اَنَکَ موت سعیدا

اَشهَدُ اَنَکَ حسین شهیدا

آه
اَلسلامُ و عَلی_ساکن کربلا_روح قالوا بلی_خون بهایت خدا
 
رسد از عرش خدا صدا
قتلل حسین به کربلا
ذبح الحسین به نینوا
 
یا حسین مولا_حسین۲
 
مرد حی علی خیرالعمل ، من 
ناشر شور اهلی من عسل ،من 
زاده شیر میدان جمل ، من 
جان 
من حسن اوغلیام 
پنج تن اوغلیام 
مدرکیمدور جمل 
بت شکن اوغلیام 
 
ئوزومه بو چولده لشگرم 
حسنین اوغلی دلاورم 
نوه فتاح خیبرم 
......
 
عصر عاشوریده صبح سپیدم 
من نماینده نسل جدیدم 
انقلابی و دریای امیدم 
جان 
من شهیدم شهید 
من رشیدم رشید 
خاک پای حسین 
خار چشم یزید 
 
دیرم شاه وحید آدین 
اوجادار آدیم شهید آدین 
باتیرار قانیم یزید ادین
 
سر به دار سرافراز ولایت 
سیزده ساله ی بیت امامت 
بی زره می روم سوی شهادت 
جان 
بی شکیبم شکیب 
بی رقیبم رقیب 
رعشه جان کفر 
نسل فتحا قریب 
 
به جدل تصویر حیدرم 
بخدا تکبیر حیدرم 
پسر شمشیر حیدرم
 
📢حـاج مـــهدی رســـولی
 
🔶مرد حی علی خیرالعمل ، من 
 
شب ششم محرم 1439
 
 

حاج مهدی رسولی - مرد حی علی خیرالعمل ، من + نوحه ترکی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی