مداحی شور منو تنهایی منو رسوایی شب چهارم حاج مهدی رسولی

مداحی شور منو تنهایی منو رسوایی شب چهارم حاج مهدی رسولی

دانلود مداحی شور شب چهارم محرم 96 با نوای حاج مهدی رسولی

دانلود فایل صوتی:

 
 

دانلود مداحی شور شب چهارم محرم 96 حاج مهدی رسولی

شور امام حسین

 
بند اول:
منُ رسوایى / منُ تنهایى
اومدم آه بکشم...
منُ این دردم / میشه برگردم؟
نذا شرمنده بشم...
 
تصمیمو گرفتم / با اینکه خیلى دیره
جز دستاى کریمت / دستمو کى بگیره
 
عمر من تباه شد
دریاى گناه شد
تا گفتم حسین جان
گفتى سر به راه شد
 
ببخش آقا...
 
بند دوم:
منِ بیچاره / منِ آواره
اومدم زار بزنم...
از غمِ دورى / شده هرجورى
عشقتو جار بزنم...
 
همیشه هستى اما / منم که از تو دورم
بى چشمهء نگاهت / کویرِ سوت و کورم
 
حق باتو؛ بَدَم من
اما اومـدم من
دستامو گرفتى
تا ناله زدم من:
 
ببخش آقا...
 
ــــــــــــــــــــ

شاعر:جواد فلاح

 
 
 

مداحی شور منو تنهایی منو رسوایی شب چهارم حاج مهدی رسولی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی