مداحی شور حاج مهدی رسولی شب چهارم محرم 96 - تو آسمونی و منم خاکیم

مداحی شور حاج مهدی رسولی  شب چهارم محرم 96 - تو آسمونی و منم خاکیم

مداحی شور حاج مهدی رسولی شب چهارم محرم 96 - تو آسمونی و منم خاکیم ، دانلود آهنگ

دانلود فایل صوتی:

 
 

مداحی شور حاج مهدی رسولی - شب چهارم محرم 96

 

متن شعر نوحه:

تو آسمونی و منم خاکیم،

 اگه حبیب فداییته من کیم
اگه زهیر و عابس عاشقن پس،
بجز یه لاف عاشقی من چیم
 
آره درگیر تشویشم. 
تو خاکه روضه اس - ریشه ام
اگه نگام کنی آقا ،
مثه وهب خوب میشم
 
از دست تو - خوردم نمک 
یا لیتنا           کنا معک
بند2------------------------------
 
تو این روزایی که دلا _دو رنگه
اونی که دل داده به تو _ زرنگه
عاشقی میرسه- یه روزبه معشوق
با هرکی که مزاحمه - میجنگه 
 
اره بی تابه دیدارم
عمرم و پات میذارم
محاله که یه روز آقا
من از تو دس بردارم
 
وقتی تویی ، تنها کمک 
یا لیتنا        ، کنا معک 
بند3---------------------------------
 
هوای این روزا- بکام من نیس
جایی که عطر تو نیاد - وطن نیس
اونی که عاشقه - الان دمشقه
اینجا مجالی - واسه پر زدن نیس
 
اره قلبم رو شیدا کن 
دل منم دریا کن 
منم اگه را داره؟
تو قلب زهرا جا کن
 
شد رو دلم،این جمله هک 
یا لیتنا     ، کنا معک
ــــــــــــــــــــ
شاعر:جواد پرئی
 
 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی