حاج مهدی رسولی نوحه ترکی حضرت رقیه - قرخ گجه دی بابا من سیز یاتیبسان

حاج مهدی رسولی نوحه ترکی حضرت رقیه - قرخ گجه دی بابا من سیز یاتیبسان

دانلود مداحی ترکی حاج مهدی رسولی برای حضرت رقیه در شب سوم محرم 96

نوحه آذری حاج مهدی رسولی برای حضرت رقیه

شب سوم محرم 96 - هیئت ثارالله زنجان

متن شعر آذری قرخ گجه دی بابا من سیز یاتیبسان

 
قرخ گجه سن منی گوزدن آتیسان
قرخ گجه دی بابا من سیز یاتیبسان
قرخ گجه دی بابا قانه باتیبسان
آه
بسدی هجران بابا
بسدی زندان بابا
سن دعا ایله من
طز ویریم جان بابا
گله بیلموردیم سراغیوه
دیرم ایندی قولاقیوه
نه گلوب بابا دودداقیوه
...............................................
دیل دیله گل ویراق باهم یارالی 
آغلارام آغلارام نم نم یارالی
من یارالی بابا عمم یارالی
آه
باتدی عمم سسی
یوخدی فریادرسی
کوفه سوغاتیدی
آندیینین یاره سی
نه دیوم جان اوسته من بابا
یوخوودون غارتده سن بابا
عمه  می اوندا گورن بابا
 
شاعر:علی حنیفه

حاج مهدی رسولی نوحه ترکی حضرت رقیه - قرخ گجه دی بابا من سیز یاتیبسان را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی