شبا که تو آغوش بابام بودم - حاج مهدی رسولی - شب سوم محرم 96 - نوحه حضرت رقیه

شبا که تو آغوش بابام بودم - حاج مهدی رسولی - شب سوم محرم 96 - نوحه حضرت رقیه

دانلود مداحی شبا که تو آغوش بابام بودم، شب سوم محرم96، حاج مهدی رسولی

دانلود مداحی شبا که تو آغوش بابام بودم با صدای حاج مهدی رسولی

هیئت ثارالله زنجان

متن شعر نوحه شبا که تو آغوش بابام

شبا که تو آغوش بابام بودم
تو گوشم لالایی عفت میخوند
بابام جبرییل محبت بودو
برام آیه های نجابت میخوند
 
هنوزم صداش تو گوشم میپیچه
هنوزم دلم گرم اون زمزمه ست
که میگفت وقارت عزیز دلم
مثه صولت مادرم فاطمه ست
 
میگف قیمت زن به حجب و حیاست
حیای یه زن بال پروازشه 
اگر ارزش مرد به جنگیدنه
عفافه که واسه یه زن ارزشه
 
رقیه مثل عمه زینبش
فدایی ولایته
این مسیر و با جون طی میکنیم
که آخرش شهادته
 
کی میدونی یک زن میتونه
تو میدون با دنیا هم اورد باشه
توی مکتب عمه زینب دیدم
یه زن تا کجا میتونه مرد باشه
 
اگه حتی از آسمون سنگ بیاد
اگر رو زمین جوی خون جادی شه
محاله که مومن چه مرد و چه زن
سرش خم پیش ذلت و خاری شه
 
آهای دخترای شهید گوش کنید
شما که غم هاتون غم های منه
دیگ گریه کمتر کنید،باباتون
الان همنشین بابای منه
 
هر کی که راهش راه مرتضی ست
 عزیز قلب فاطمه است 
هر کی تو دنیا یا علی بگه
تو محشرم بی واهمه ست

شبا که تو آغوش بابام بودم - حاج مهدی رسولی - شب سوم محرم 96 - نوحه حضرت رقیه را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی