نوحه عباس ای نمایشگاه زیبایی با مداحی جواد مقدم

نوحه عباس ای نمایشگاه زیبایی با مداحی جواد مقدم

دانلود مداحی عباس ای گل عالم پسند من،عباس ای سوار قد بلند من،جواد مقدم

متن مداحی ای نمایشگاه زیبایی جواد مقدم

 
عباس ای گل عالم پسند من  
عباس ای سوار قد بلند من
عباس جان من بر جان تو بسته
عباس ای امید این دل خسته
عمری است توعصای دست من هستی
دیری است راه غم بر قلب من بستی
عباس ای سپاه .و ای علمدارم
عباس یوسفی رونق به بازارم
عباس کودکانم بی تو میمیرن
بی تو خیمه هایم شوله میگیرن
عباس تو عصای دست من هستی
دیریست راه غم بر قلب من بستی
میزند اتش به جان من ای سوار مه نشان من
یا ابالفضل یا ابوفاضل
 

نوحه عباس ای نمایشگاه زیبایی با مداحی جواد مقدم را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی