دانلود مداحی شهید گمنام سلام خوش اومدی،مسافر من با نوای مجتبی رمضانی

دانلود مداحی شهید گمنام سلام خوش اومدی،مسافر من با نوای مجتبی رمضانی

دانلود مداحی شهید گمنام سلام خوش اومدی مسافرمن خسته نباشی پهلوون

دانلود فیلم:

 

دانلود فایل صوتی:

 

دانلود مداحی شهید گمنام سلام با نوای مجتبی رمضانی

مداحی شهید گمنام سلام که توسط مداح
گرامی اهل بیت مجتبی رمضانی اجرا شده است
مورد استقبال مردم ولایتمدار زیادی قرار گرفت به همین سبب
این مداحی بسیار ارزشمند  و پر  محتوا برای دانلود قرار گرفت
 
دانلود مداحی شهید گمنام سلام
 
 
قسمتی از متن این مداحی :
دلم گرفته،بازم چشام بارونیه،وای،وای،وای
خبر آوردن بازم تو شهر مهمونیه،وای،وای؛وای
شهید گمنام سلام،
خوش اومدی،مسافر من،خسته نباشی پهلون
شهید گمنام سلام،
پرستوی مهاجر من،صفا دادی به شهرمون
وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید،تو مگه کجا بودی؟
وقتی رسیدی کوچه ها نسیم کربلا رسید،تو مگه کجا بودی؟
 
 

مطالب مرتبط:

 

کد آهنگ پیشواز شهید گمنام سلام

مداحی شهید گمنام خوشنام تویی گمنام منم محمود کریمی

مداحی شهدا شرمنده ایم میثم مطیعی

مداحی بازم شهید آوردن سید رضا نریمانی

مداحی شهدای گمنام میثم مطیعی

 
 
 
 
 

دانلود مداحی شهید گمنام سلام خوش اومدی،مسافر من با نوای مجتبی رمضانی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی