مداحی به کی اعتماد کنم خودت بگو منم و تو و هزار تا آرزو حاج مهدی رسولی

مداحی به کی اعتماد کنم خودت بگو منم و تو و هزار تا آرزو حاج مهدی رسولی

دانلود صوتی مداحی به کی اعتماد کنم خودت بگو منم و تو و هزار تا آرزو مهدی رسولی شب هفتم محرم99

دانلود صوتی مداحی زیبای حاج مهدی رسولی شب هفتم محرم 99 - به کی اعتماد کنم خودت بگو

شب هفتم محرم 99 هیئت ثارالله زنجان

متن مداحی

به کی اعتماد کنم خودت بگو

منم و تو و هزار تا آرزو

حرف مرگ و زندگیمون وسطه

زندگی من بساط روضته

اگر بنا به مردنه کی بهتر از محرم

کجا بهتر از روضه ها

برای کی بهتر از تو

کجا بهتر از کربلا

بمیرم بمیرم برا انگشترت

بمیرم بمیرم برا زخم سرت

بمیرم برای ناله‌ی مادرت

بمیرم برات حسین

 

بمیرم برات حسین

واسه تو اعظم مصائبت

شبیه نماز و روزه واجبه

اومدم رو زندگیم قمار کنم

من اگه فدات نشم چیکار کنم

برای عاشق شدن کی بهتر از خود تو

کی بهتر از جوونی

بذار برا تو بمیرم

چه جوری خود تو میدونی

بمیرم بمیرم ترک خورده لبهات

بمیرم بمیرم رمق نیست تو صدات

بمیرم شکسته تموم دنده هات

بمیرم برات حسین

بمیرم برات حسین

بشماری بیشتره از ستاره ها

زخمای این تن زیر دست و پا

وسط تموم این مصیبتات

به فدای روضه ی مخدرات

اگر بنا به غارته چرا کهنه پیراهنت

چرا این همه سرصدا برای چی گهواره و برای چی گوشواره ها

بمیرم بمیرم برا حال رباب

بمیرم که مردن همه از اضطراب

میکُشن می‌کِشن با طناب

بمیرم برات حسین

بمیرم برات حسین

 

مداحی به کی اعتماد کنم خودت بگو منم و تو و هزار تا آرزو حاج مهدی رسولی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی