دانلود مداحی سلاح خویش منه بر زمین برادر من حاج مهدی رسولی

دانلود مداحی سلاح خویش منه بر زمین برادر من حاج مهدی رسولی

حاج مهدی رسولی مداحی سلاح خویش، منه بر زمین برادر من، شب تاسوعا محرم 98

دانلود فایل صوتی:

دانلود مداحی سلاح خویش، منه بر زمین برادر من با نوای حاج مهدی رسولی

شب نهم محرم 98 - شب تاسوعا

متن مداحی:

سلاح خویش، منه بر زمین  برادر من...

هنوز اول عشق است ...

میان ما و رهایی، شطی زخون جاری است 

شنای سرخ بیاموز

چرا که بایدمان زین  فرات بگذشتن....

 

امان و داد از آن اختیار ننگین که

تو را جدا ز حسینِ علی کند، ای دل!

چه میکنی دل من! با حسین خواهی ماند؟

و یا به سوی یزید زمانه خواهی رفت؟

 

حسین زخمیِ کینه

حسین زخمیِ فتنه

که بین کرب و بلایش غریب و آواره‌ است

هنوز هم که هنوز است تشنه‌ی یار است

 

چه خوش بُوَد که در این راه

میان معرکه‌ی عشق

شبیه خون خدا از حیات بگذشتن....

چرا که بایدمان زین  فرات بگذشتن....

 
شاعر: شهید حمزه بیژنی
حاج مهدی رسولی 
سلاح خویش ، منه بر زمین...
شب نهم محرم ۱۴۴۱
 
 
مداح: حاج مهـدی رسـولـی 
 شور شب نهم - شب تاسوعا 
محرم۹۸
 

دانلود مداحی سلاح خویش منه بر زمین برادر من حاج مهدی رسولی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی