مداحی تمام هستی خود را کفن کردم برای تو حاج حسین سیب سرخی

مداحی تمام هستی خود را کفن کردم برای تو حاج حسین سیب سرخی

نوحه تمام هستی خودرا ، کفن کردم برای تو تمام هستی زینب ، فدای کربلای تو، حسین سیب سرخی

دانلود مداحی تمام هستی خودرا ، کفن کردم برای تو

حاج حسین سیب سرخی شب چهارم محرم 98

متن مداحی

تمام هستی خودرا ، کفن کردم برای تو

تمام هستی زینب ، فدای کربلای تو

بمیرد خواهرت دیگر ، نگو ازبی کسی و غم

که خون این دو قربانی ، بریزم زیر پای تو

اگرمثل علی اکبر ، هزاران تکه هم باشند

نیایم از حرم بیرون ، عزیزانم فدای تو

حسین جانم حسین جانم حسین جانم

شمیم صبر زینب را ، تمام کربلا حس کرد

نوای ناله‌ام ‌مانده ، به خاک نینوای تو

حساب صبر و ایثارم ، بمانَد تا صف محشر

دوای دردهای من ، ظهور دلربای تو

مداحی تمام هستی خود را کفن کردم برای تو حاج حسین سیب سرخی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی