مداحی بنشین تا به تو گویم زینب غم دل با تو بگویم زینب حاج حسین سیب سرخی

مداحی بنشین تا به تو گویم زینب غم دل با تو بگویم زینب حاج حسین سیب سرخی

حاج حسین سیب سرخی دانلود نوحه بنشین تا به تو گویم زینب غم دل با تو بگویم زینب محرم 98

دانلود نوحه بنشین تا به تو گویم زینب غم دل با تو بگویم زینب

حاج حسین سیب سرخی شب چهارم محرم 98

متن نوحه:

بنشین تا به تو گویم زینب

غم دل با تو بگویم زینب

بعد من قافله سالار تویی خواهر من

دختر حیدر کرار تویی خواهر من

خون ما جمله در این دشت دوان خواهر شد

خواهرم ،اکبر و عباس و علی اصغر من

بنشین تا به تو گویم زینب

غم دل با تو بگویم زینب

هدف نیزه و پیکار جفا خواهد شد

جمله یاران حسین در سفر کرببلا

سربه کف جان به ره دین خدا خواهد شد

بعد من خواهر من بازو نما قصه ما

زبانت سپر آل عبا خواهد شد

یا حسین،یاحسین،یا حسین،یا حسین

 

مداحی بنشین تا به تو گویم زینب غم دل با تو بگویم زینب حاج حسین سیب سرخی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی