مداحی زمینه به چادر خاکی اومدم بدم قسمت حاج حسین سیب سرخی

مداحی زمینه به چادر خاکی اومدم بدم قسمت حاج حسین سیب سرخی

دانلود نوحه به چادر خاکی اومدم بدم قسمت جوونای من میشن مدافع حرمت، حاج حسین سیب سرخی زمینه جدید

دانلود نوحه به چادر خاکی اومدم بدم قسمت با نوای حاج حسین سیب سرخی

زمینه شب چهارم محرم 98 حاج حسین سیب سرخی

متن مداحی 

به چادر خاکی اومدم بدم قسمت

جوونای من میشن مدافع حرمت

 

برات دوتا حیدر اوردم

دوتا علی اکبر اوردم

تو لحظه های سختی که زینب هست

اگر بخوای مرد میدونم

تاپای جون باتو میمونم

غمت نباشه وقتی که زینب هست

 

سلام سالارم

سلام ای سرور

سلام ای یارم

سلام همسنگر

 (حسین ای جانم)

تو طاقت گریه کردن منو نداری

یه خواهشی دارم ازتو میشه نه نیاری

 

جوونامو آماده کردم

خودم حسین دورت میگردم

یکم به فکر حال دل من باش

چه غربتی تو چشمات پیداس

که خواهری واسه این روزاست

نمیزارم تنها بمونی داداش 

 

یه چشمم خونه

یه چشمم بارون

خودم تو خیمه

دلم تو میدون

  (حسین ای جانم) 

مداحی زمینه به چادر خاکی اومدم بدم قسمت حاج حسین سیب سرخی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی