حاج حسین سیب سرخی روضه حضرت رقیه (س) شب سوم محرم 98

حاج حسین سیب سرخی روضه حضرت رقیه (س) شب سوم محرم 98

دانلود صوت کامل روضه شب سوم حاج حسین سیب سرخی ، روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

دانلود فایل صوتی:

 
 

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها حاج حسین سیب سرخی محرم 98

متن روضه شب سوم محرم 98 - روضه حضرت رقیه (س)

بابا رفتی منو... بردن با حرمله

پاهای کوچیکم...پر شد از آبله

موهای سوختمو...شونه زد دست زجر

بابا جونم ببین... دستامو بسته زجر

 

از هرچی پست بدم میاد

از مرد مست بدم میاد

از اونی که سر تورو...

رو نیزه بست بدم میاد

 

بابایی مثل تو...زخم ابروی من

زیر ناخن زجر...جامونده موی من

من بازیچه شدم...اصلا داری خبر

با مشت دندونای...شیریم افتاد

 

شد چشمام تار منو زدن

روزی صدبار منو زدن

واسه خنده آدم بدا

توی بازار منو زدن

حسیییییین بابا بابا بابا بابا

دختر که زمین خورد ز گیسو نکشیدش

این بچه سه سال داره...

صورت این بچه رو ببین.اون دست حرومی جوری زد این بچه رو... عجب مصیبتی شد بازار شام

گفت دیگه جلو نیا مگه هرچی میخاستید عمه زینب بهتون نداد؟

اومد نزدیک دختر شد دامنش آتیش گرفته بود.

گفت یه چادر تو مدینه آتیش گرفته بود بسه دیگه نمیزارم این چادرمو بکشید

 

وااای مادرم

دختر که زمین خورد ز گیسو نکشیدش

این ناز کشی های پدر پاشدنی نیست

هرچیز که از خیمه ما رفت به غارت

غیر از سر بازار که پیدا شدنی نیست

حسییییین 

بابا بابا بابا بابا

این پا نشدن پیش تو از بی ادبی نیست

این پای ورم کرده دگر پا شدنی نیست

بابا نه پیر زمین خورده شود دختر ثابت

نه این سر غارت شده بابا شدنی نیست

بابااااا 

آن شب جلوی مادر تو بد کتکم زد

ورنه قد کوتاه چنین تا شدنی نیست

باباااااا

شد تیزی

اومدن صدا زد زن غساله:بزرگ این غافله کیه؟؟

همه نشون دادن عمش زینب روشو برگردوند.گفت چی میخای بدونی

گفت خانم بیا. خااانم جان دو سه تا سوال دارم بهم بگی. تو عمرم تاحالا همچین چیزی ندیده بودم

خانم جان به من بگو چرا دور گردن این بچه جای زنجیره؟؟

چرا پاهاش آبله زده؟؟

خااانم جان به من بگو چرا موهاش سوخته؟؟

 

ویرانه پر میشود از عطر گیسویم

بابا کجا بودی چرا خاکی شده مویت

پیدا نکردم جای سالم در سرت بابا

تا بوسه ای برچینم از مابین ابرویت

 

پرواز کردم سوی تو اما زمین خوردم 

این روز ها زخمی شده بال پرم

سجاده ام را پهن گردم کنج ویرانه

من هم شبیه عمه هستم دعا گویم

این هست روز و شب دعایم کاش من را باز

یکبار دیگر مینشاندی روی ززانویت

حسیییییییییییییین جااااان

اسلام علیک یا مظلوم یاغریب

اسلام علی العطشان عند الفرات

اسلام علی الاجساد العاریان

 

حیفت نمیاد برا اباعبدلله این بدنتو بیمه کنی

لباستو بِکن برا اباعبدلله نگو نمیتونم

معلوم نیست از این در بری بیرون بتونی کاری کنی

حالا که اومدی خودتو به اربابت نشون بده بگو آقا جان شما اربابی و ما نوکر

ولی چه اربابی

غروب عاشورا لباسشو کندن

حسیییییین...

حسیییییین...

 

 

حاج حسین سیب سرخی روضه حضرت رقیه (س) شب سوم محرم 98 را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی