مداحی یا اباعبدالله دلمو به نگاه تو خوش کردم حاج حسین سیب سرخی

مداحی یا اباعبدالله دلمو به نگاه تو خوش کردم حاج حسین سیب سرخی

یا اباعبدالله دلم و به نگاه تو خوش کردم یا اباعبدالله تو میخواستی که پیش تو برگردم، حسین سیب سرخی

دانلود فایل صوتی:

 
 

دانلود نوحه یا اباعبدالله دلمُ به نگاه تو خوش کردم با صدای حاج حسین سیب سرخی

شب سوم محرم 98

متن مداحی

یه سلام به ذکر اسم اعظم

حال دلم باید بشه فراهم

شکر خدا این شبا رو میبینم

داشتم آقا دلشوره ی محرم

 

فاطمه داده رزق گریه و نالمونو

رسیدیم و شکستیم بغض یه سالمونو

 

یا اباعبدالله دلم و به نگاه تو خوش کردم

یا اباعبدالله تو میخواستی که پیش تو برگردم

کوچه هامون قیامته پرچما

هیاتامون یه شعبه از کربلا

مثل حبیب و حر و عباس شدن

آروزی تمام سینه زنا

 

سفره ی عاشقیمون این شبا پهنِ بازم

از کرم تو ارباب زندگیمو میسازم

 

یا اباعبدالله میبینی آقا گریه و آهم رو

یا اباعبدالله تو میخوای آقا خیر و صلاحم رو

 

 

 

مداحی یا اباعبدالله دلمو به نگاه تو خوش کردم حاج حسین سیب سرخی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی