دنیای منو غمت عوض کرد حال منو پرچمت عوض کرد حاج حسین سیب سرخی

دنیای منو غمت عوض کرد حال منو پرچمت عوض کرد حاج حسین سیب سرخی

دانلود شور دنیای منو غمت عوض کرد حال منو پرچمت عوض کرد حاج حسین سیب سرخی شب سوم محرم 98

دانلود فایل صوتی:

 
 

دانلود شور دنیای منو غمت عوض کرد حال منو پرچمت عوض کرد با نوای حاج حسین سیب سرخی

شور شب سوم محرم 98

متن مداحی:

من که میدونم این عشقو

تو بودی که شروع کردی

همیشه بهترین ها رو

برا من آرزو کردی

 

آرزو کردی واسم که

همیشه بهترین باشم

آرزو کردی که هر سال

کربلا اربعین باشم

 

دنیای منو غمت عوض کرد

حال منو پرچمت عوض کرد

بیراهه میرفتم عمری اما

راهم رو محرمت عوض کرد

 

دنیای منی / رویای منی

امروز منو / فردای منی

همیشه من بدی کردم

ولی رسیده خیر از تو

آخرشم نمیمونه کسی برام 

به غیر از تو

آره کسی تو این دنیا 

حال منم نمیپرسه

همه منو رها کردن 

ولی دلم به تو قرصه

 

هم تو پدری کردی برا من

هم گریه کنات برادرامن

دل خوش به همینم دم مردن

میگیری سر منو به دامن

 

مدیون تو ام / مجنون تو ام

هر سال اربعین / مهمون تو ام

 

 

 

دنیای منو غمت عوض کرد حال منو پرچمت عوض کرد حاج حسین سیب سرخی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی