شور جانانم جانان من حسین سلطانم سلطان من حسین حاج مهدی رسولی

شور جانانم جانان من حسین سلطانم سلطان من حسین حاج مهدی رسولی

مداحی شور جانانم جانان من حسین سلطانم سلطان من حسین آغازم آغاز من حسین پایانم پایان من حسین

دانلود فایل صوتی:

 
 

دانلود مداحی شور جانانم جانان من حسین با نوای حاج مهدی رسولی

شور جانانم جانان من حسین شب ششم محرم 98 هیئت ثارالله زنجان

متن مداحی

جانانم جانان من حسین

سلطانم سلطان من حسین

آغازم آغاز من حسین

پایانم پایان من حسین

ای عشقت سرنوشت من

ای خاک تو سرشت من

ای بین الحرمینت بهشت من

تو دعای مستجابی حسین

تو برای من اربابی حسین

ثارالله ثارالله ثارالله

یکتای یکتا صف حسین

قرآنم ای خط به خط حسین

دنیا تا دنیایی می کنه

میشنوه فقط از ما حسین

ای رویای شیرین من

ای رویای شیرین من

تو کعبه عباسی حسین

ثارالله ثارالله

جانانم جانان من حسین

سلطانم سلطان من حسین

آغازم آغاز من حسین

پایانم پایان من حسین

ای عشقت سرنوشت من

ای خاک تو سرشت من

ای بین الحرمینت بهشت من

تو دعای مستجابی حسین

تو برای من اربابی حسین

 

 

 

شور جانانم جانان من حسین سلطانم سلطان من حسین حاج مهدی رسولی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی