محمد حسین حدادیان مداحی سلام آقا به کتیبه ها و پرچمت سلام آقا

محمد حسین حدادیان مداحی سلام آقا به کتیبه ها و پرچمت سلام آقا

دانلود مداحی سلام آقا به کتیبه‌ها و پرچمت سلام آقا به غروبای محرمت سلام آقا، محمدحسین حدادیان

 

دانلود نوحه سلام آقا به کتیبه ها و پرچمت محمدحسین حدادیان - صوتی

محرم 98 - محمد حسین حدادیان

متن مداحی سلام آقا

سلام آقا

به کتیبه‌ها و پرچمت 

سلام آقا

به غروبای محرمت

سلام آقا

بسه دوری از حرم

بزار بیام آقا

شب و روزم به فکر کربلام آقا

خداروشکر که سیاهی‌ها و پرچم دیدم آقا

شب اول محرم دیدم آقا

نگاهم کن با نگاه تو یه عمر زندگی کردم

آره بد شدم، می‌دونی بچگی کردم

گناه کردم آره حق داری، می‌دونم اشتباه کردم

همه عمرم و جوونیم، تباه کردم گناه کردم

دعام کردی می‌دونم، بازم نگاه به گریه‌هام کردی

دیدی دور شدم ازت، منو صدام کردی دعام کردی

نزار ازت دور بشم،‌ بدون تو می‌میرم

یک اربعین نیام حرم، به جون تو می‌میرم

 
 
 

محمد حسین حدادیان مداحی سلام آقا به کتیبه ها و پرچمت سلام آقا را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی