محمد حسین حدادیان شور ای ارباب دلم بیتابه دلم - محرم ۹۸

محمد حسین حدادیان شور ای ارباب دلم بیتابه دلم - محرم ۹۸

مداحی شور محمدحسین حدادیان محرم 98 - شور ای ارباب دلم بیتابه دلم - دانلود فایل صوتی

 

دانلود مداحی شور  ای ارباب دلم بیتابه دلم محمد حسین حدادیان

محرم ۹۸ - سینه زنی شور محمدحسین حدادیان

متن نوحه:

ای ارباب دلم
بی تابه دلم
با شوری که محرم داشت
ای بندگی من
زندگی من
یکی مثل تورو کم داشت
چشام رو تنها نزار
تا عشقو گریه کنم
دست دلم رو بگیر
جونم رو هدیه کنم
کرب و بلا خواهش
روز و شب های من
کرب و بلا خالی پیش تو جای من
کرب و بلا بشنو صدای من
حسین وای حسین وای
 
 
 
 

محمد حسین حدادیان شور ای ارباب دلم بیتابه دلم - محرم ۹۸ را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی