مداحی السلام ای پناه دلم آخرین تکیه گاه دلم سید مجید بنی فاطمه

مداحی السلام ای پناه دلم  آخرین تکیه گاه دلم سید مجید بنی فاطمه

دانلود مداحی السلام ای پناه دلم آخرین تکیه گاه دلم سمت چشمات نگاه دلم دلمو دریاب

دانلود مداحی السلام ای پناه دلم آخرین تکیه گاه دلم سید مجید بنی فاطمه - شور بیس دار

محرم 98 - شب چهارم - مداحی شور بیس دار مجید بنی فاطمه
 

متن مداحی

 
یا حبیبی و معتمدی
 
با دلم همیشه راه اومدی
 
رومو هیچ وقت زمین نزدی
 
مهربون ارباب
 
السلام ای پناه دلم
 
آخرین تکیه گاه دلم
 
سمت چشمات نگاه دلم 
 
دلمو دریاب
 
ای تو اشکم و لبخندم
 
ای گذشته و آینده م 
 
من ضریحتو می بینم
 
وقتی چشمامو می بندم
 
اومدم ای شاه کرم
 
برنگردون روتو ازم
 
من چی می خوام از تو مگه
 
غیر حرم
 
حسین وآی 
 

مداحی السلام ای پناه دلم آخرین تکیه گاه دلم سید مجید بنی فاطمه را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی