مداحی شور شب بارونه، صورتم خیسه یکی این حال منو بنویسه سید رضا نریمانی

مداحی شور شب بارونه، صورتم خیسه یکی این حال منو بنویسه سید رضا نریمانی

سید رضا نریمانی دانلود شور شب بارونه، صورتم خیسه یکی این حالِ منو بنویسه

دانلود فایل صوتی:

دانلود مداحی شب بارونه صورتم خیسه سید رضا نریمانی

شب بارونه صورتم خیسه

سبک: شور

با نوای: کربلایی سیدرضا نریمانی

متن نوحه

شب بارونه، صورتم خیسه

یکی این حالِ / منو بنویسه

دنیا زندونه، گوشه گیرم کرد

جرم من عشقه ،عشق اسیرم کرد

 

دنیا دلیل زندگیمو پس بده

امام‌حسین بچه‌گیمو پس بده

 

دنیا دو روزه منم می‌دونم

من این دوروزو حرم می‌مونم

دنیا دوروزه یه روز تاسوعا

دنیا دو روزه یه روز عاشورا

 

" یا سیدی یا اباعبدالله "

 

بچه بودم که / بغلم کرد و

مست احلی مِن / عسلم کرد و

یاحسین گفتم ، دل من باز شد

نوکریم از اون / لحظه آغاز شد

 

مگه یادم میره بابام بهم چی‌گفت

به دست و پای هیچکی جز حسین نیفت

 

من زندگیمو به عشق مدیونم

من زیر دِین حسین می‌مونم

عشق از یه مشکل طلا می‌سازه

عشق از یه دشت کربلا می‌سازه

 

" یاسیدی یا اباعبدالله "

 

اون که چشماش به / ذره میفته

نباشه کوه به / دَره میفته

بی حسین دنیا / نقطه‌ی کوره

با حسین چاهم / چشمه‌ی نوره

 

نوری که واسطه حسین هدایته

هدایتی که خونه‌ی سعادته

 

به‌به به این آسمون آبی

به‌به به این خونه ی اربابی

به‌به به این سفره و این نعمت

این روزی و روضه و این هیئت

 

" یاسیدی یا ابا عبدالله "

 

شاعر: محمد اسدالهی

مداحی شور شب بارونه، صورتم خیسه یکی این حال منو بنویسه سید رضا نریمانی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی