مداحی دوباره به داد قلب من رسیده حسین حاج حسین سیب سرخی

مداحی دوباره به داد قلب من رسیده حسین حاج حسین سیب سرخی

دانلود مداحی دوباره به داد قلب من رسیده حسین برای دلای ناامید ، امید حسین - حاج حسین سیب سرخی

دانلود فایل صوتی:

 
 

مداحی دوباره به داد قلب من رسیده حسین حاج حسین سیب سرخی - صوتی

مداحی بیس دار حاج حسین سیب سرخی شب اول محرم ۹۸

متن نوحه

دوباره به دادِ قلب من رسیده حسین

برای دلای ناامید ، امیدِ حسین

یه ساله که چشمام بارونه

یه ساله که اشکام پنهونه

یه ساله من با فاصله همدردم

یه ساله که روزام تاریکه

دلم خوشه بازم وقتیکه

خودِ حسین راهم داده برگردم

 

سلام خورشیدم

سلام مـهـتابم

سلام  امـیـدم

سلام اربـابـم

 

حـــــســـــیـــــن جان آقا حـــــســـــیـــــن جان آقا

دوباره رسیده  عطر  کربلای  حسین

نفس میکشم دوباره تو هوای حسین

 

کتیبه ها انگار شور دارن

سیاهی ها اونقدر نور دارن

که باز دلا تا عرش داره میره

برا حسین عالم بی‌تابه

محرمِ ماه اربابه

منم دلم تا کرب و بلا میره

سلام  بر گریه

سلام  بر ماتم

سلام  بر  گنبد

سلام بر  پرچم

سـلام خورشیدم

سلام مـهـتابم

سلام   امـیـدم

سلام اربـابـم

حـــــســــیـــــن جان آقا

حـــــســــیـــــن جان آقا

 

 

 

مداحی دوباره به داد قلب من رسیده حسین حاج حسین سیب سرخی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی