حاج حسین سیب سرخی روضه شب دوم محرم ۹۸

حاج حسین سیب سرخی روضه شب دوم محرم ۹۸

دانلود روضه شب دوم حاج حسین سیب سرخی محرم ۹۸ با پخش آنلاین و دانلود با لینک مستقیم

دانلود فایل صوتی:

 
 

دانلود روضه شب دوم محرم ۹۸ حاج حسین سیب سرخی

روضه شب دوم

اگر که عمر زیادم بدهد خدای حسین

هزار سال بسوزم فقط برای حسین

حسینیم به دو عالم چکار دارم من

گذشته ام ز دو عالم به اتکای حسین

براش سینه زدم سینه ام حسینیه شد

نوشته روی دلم ، مجلس عزای حسین

همیشه مادر دل خسته ام به من می گفت

مباد خرده بگیرید به روضه های حسین

هنوز فاطمه در عرش روضه می خواند

تنور خانه ی خولی نبود جای حسین

(خوش به حال شماها به قرآن

برا یه خونواده ای دارید گریه می کنید

مثل یه فردا روزی وارد شد ، چه وارد شدنی

یه طرف قمر بنی هاشم رکاب می گیره برا زینب

خوش اومدی خانوم)

 

دیده ام بر نی نوا افتاد دلواپس شدم

بار ها از ناقه تا افتاد دلواپس شدم

 

نام این صحرا حسین ، با قلب زینب آشناست

 

خانومم خانومم خانومم 

 

خاک سرخ این بیابان بوی کوچه می دهد

گوئیا مادر ز پا افتاد دلواپس شدم

 

حسین ،من کنار تو نباشم زود میمیرم حسین

(ناموس دار خوب می فهمه، یه خواهر و برادر خیلی می فهمن، همدیگه رو درک می کنن)

 

تا عمود خیمه جا افتاد دلواپس شدم

حسین جان

این دلم از کودکی بر گیسویت حساس بود

باد در موی شما افتاد دلواپس شدم

(میخوای بدونی این دلواپسی برا چیه. عصر روز دهم{اون باد تو موی امام حسین} نانجیب اومد موهای حسینو کشید

یادش بخیر موی تو را شانه می زد

افتاده دست شمر چرا خاطرات من

 

حنجر تو معجر من ، هر دو پاره میشود

حرف بین ما دو افتاد دلواپس شدم

 

حنجرت را بازی دستان این و آن نکن

چشم من بر نیزه ها افتاد دلواپس شدم

 

حرمله زانو زده ای وای بیچاره رباب

صحبت شش ماهه تا افتاد دلواپس شدم

 

درد گوش پاره کمتر از شکاف نیزه نیست

دیده ام بر بچه ها افتاد دلواپس شدم

 

(مثل فردایی رسید حسین . تارسیدن گفت به من بگو پیرمرد ، نام  این وادی چیه؟

گفت آقا جان ، صدا می زد

 

قاذریه میگن ، دیگه چیه؟ گفت ماریّه میگن ، همه  اسما رو برد

گفت نه اونی که من می دونم یه چیز دیگه ست.

دیگه چیه؟ گفت اسمشو کرببلا میگن. 

خوش اومدی حسین

 

حسین جان آقا مواظب رقیه ت باش.

حسین جان ، قربون زن و بچت بشم

 

دستا بیاد بالا . خوش به حال اونی که زرنگی می کنه تو گریه بر حسین

یا ابا عبد الله یا ابا عبد الله

آقا جون خودت جون ما رو بگیر تو مجلست آقا جانم آقام آقام

هر کجا نشستی دستاتو بیار بالا ، بلند صدا بزن زن و مرد

 

بذار همه بدونن نوکر حسینی . عار نیست.

 

تمام عالم دارن صدای حسین من و تو رو میشنون

خوش به حال اونایی که خودشونو وقف ابی عبد الله کردن

هر چی سمت ابی عبد الله بیای ، دور میشی از گناه

پناه می برم از نفس خود به سوی حسین

 
 
 
 

حاج حسین سیب سرخی روضه شب دوم محرم ۹۸ را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی