مداحی شور این عشقی که به سر من افتاده حاج حسین سیب سرخی

مداحی شور این عشقی که به سر من افتاده حاج حسین سیب سرخی

حاج حسین سیب سرخی مداحی شور بیس دار این عشقی که به سرمن افتاده واسه همین حالا نیست ازلیه مادرزاده

دانلود مداحی شور این عشقی که به سر من افتاده حاج حسین سیب سرخی - صوتی

شب دوم محرم 98 - حاج حسین سیب سرخی - نوحه بیس دار

متن نوحه این عشقی که به سر من افتاده

 این عشقی که به سر من افتاده
 
 واسه همین حالا نیست ازلیه مادرزاده
 
 هر کی شد خراب حسین آباده
 
 برکت اشک مارو خود بی بی زهرا داده
 
 دنیا ارزشی نداره سینه زن
 
 خودتو برا کسی خراب نکن
 
 بهترین رفیقتم یه روز میره
 
 رو کسی به جز حسین حساب نکن
 
 همه دین و دنیا حسین
 
 خیلی تورو میخوام حسین
 
  همیشه بدهکارتم آقام آقام آقام حسین
 

مداحی شور این عشقی که به سر من افتاده حاج حسین سیب سرخی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی