مداحی من یه عمره سینه زنم کربلا آقا وطنم سید مجید بنی فاطمه

مداحی من یه عمره سینه زنم کربلا آقا وطنم سید مجید بنی فاطمه

دانلود مداحی شور بیس دار مجید بنی فاطمه من یه عمره سینه زنم کربلا آقا وطنم شب سوم محرم 98

دانلود فایل صوتی:

 
 

دانلود مداحی من یه عمره سینه زنم کربلا آقا وطنم مجید بنی فاطمه - صوتی

مداحی شور بیس دار سید مجید بنی فاطمه

شب سوم محرم 98
 

متن نوحه:

 
 یا حبیبی و معتمدی 
 
با دلم همیشه را اومدی
 
رومو هیچ وقت زمین نزدی 
 
مهربون ارباب 
 
السلام ای پناه دلم اخرین تکیه گاه دلم
 
سمت چشمات نگاه دلم 
 
دلمو دریا
 
ای تو اشکو لبخندم 
 
ای گذشته و ایندم 
 
من ضریح تورو میبینم
 
وقتی چشمامو میبندم
 
اومدم ای شاه کرم
 
برنگردون روتو ازم 
 
من چی میخوام از تو مگر 
 
اومدم ای شاه کرم 
 
برنگردون روتو ازم 
 
 
 
من چی میخوام از تو مگه غیر حرم 
 
یا شفیعا لمغفرتی
 
نور دنیام و آخرتی
 
آخر لطف و معرفتی
 
ای کس و کارم
 
من اسیر مرام توام
 
خوش به حالم غلام تو ام
 
هر چی باشم به نام تو ام
 
من دوست دارم
 
عشق تو تقدیرم
 
بی تو از همه دلگیرم
 
با تو حال دلم خوبه
 
من بدون تو میمیرم
 
من یه عمره سینه زنم
 
کربلا آقا وطنم
 
من محال از تو حسین
 
دل بکنم
 
حسین وای
 
 
 
یا امامی و نعم الامام
 
آرزوم دوباره بیام
 
تو حرم باز بدم یه سلام
 
من و راهی کن
 
من مریض شفای توام
 
مبتلای دوای توام
 
با وفا خاک پای تو ام
 
یه نگاهی کن
 
ای تو شور پریشونی
 
راز چشمای بارونی
 
من هوای حرم دارم
 
حالم و تو که میدونی
 
باز من و این چشمای خیس
 
کربلامون و بنویس
 
هیچ کجا اربابی حسین مثل تو نیست
 
 
 
حسین وای
 
 
 

مداحی من یه عمره سینه زنم کربلا آقا وطنم سید مجید بنی فاطمه را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی