مداحی دنبال بهونه بود از اول این سفر مجید بنی فاطمه شب سوم محرم 98

مداحی دنبال بهونه بود از اول این سفر مجید بنی فاطمه شب سوم محرم 98

دانلود نوحه برای حضرت رقیه - دنبال بهونه بود از اول این سفر - سید مجید بنی فاطمه - شب سوم محرم 98

مداحی سید مجید بنی فاطمه برای حضرت رقیه در شب سوم محرم ۹۸

دانلود نوحه دنبال بهونه بود از اول این سفر مجید بنی فاطمه

متن مداحی:

دنبال بهونه بود از اول این سفر 

شب بود و رسید به من 

میزد تا دم سحر 

هی میگم نزن تو گوشم اما 

کو گوش شنوا 

هی میگم نکش منو رو خاکا 

کو گوش شنوا 

هی میگه منو معطل کردی بعد بدتر میزنه 

هی میگم خواب بودم و من به خدا 

کو گوش شنوا 

در دلامو من همون شب گفتم 

برای سرت 

نفس که میکشم تنم میلرزه 

فدای سرت 

بابا حسین بابا حسین

 

مداحی دنبال بهونه بود از اول این سفر مجید بنی فاطمه شب سوم محرم 98 را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی