مداحی پدر تا شام رفتن با تو حیران کردنش با من حاج مهدی رسولی

مداحی پدر تا شام رفتن با تو حیران کردنش با من حاج مهدی رسولی

دانلود نوحه پدر تا شام رفتن با تو حیران کردنش با من - مداحی حاج مهدی رسولی برای حضرت رقیه شب سوم

دانلود فایل صوتی:

دانلود نوحه پدر تا شام رفتن با تو حیران کردنش با من حاج مهدی رسولی - صوتی

زبانحال حضرت رقیه برای امام حسین علیه السلام

حاج مهدی رسولی شب سوم محرم 98 - هیئت ثارالله زنجان - مداحی برای حضرت رقیه (س)

متن مداحی:

پدر تا شام رفتن با تو حیران کردنش با من

پریشان کردنش با تو پشیمان کردنش با من

اگر این شهر تاریک است من از آل خورشیدم

اگر شب پر شده اینجا چراغان کردنش با من

به نیزه آیه خواندن تفسیر با زینب

به محمل خطبه ها با عمه و طوفان کردنش با من

به جانت کم نیاوردم به ابرو خم نیاوردم

اگر میخندد آن نامرد گریان کردنش با من

همین که پای من وا شد به کاخش با عمو گفتم

خیالت تخت از این کاخ ویران کردنش با من

من از این شهر و این ویران زیارتگاه میسازم

مزارم کنج شام است و نمایان کردنش با من

 

 

مداحی پدر تا شام رفتن با تو حیران کردنش با من حاج مهدی رسولی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی