مداحی توی خرابه هر شب منتظرت نشستم سید مجید بنی فاطمه

مداحی توی خرابه هر شب منتظرت نشستم سید مجید بنی فاطمه

دانلود نوحه توی خرابه هر شب منتظرت نشستم الان چند شبه بابا که چشمامو نبستم مجید بنی فاطمه شب سوم

دانلود مداحی توی خرابه هر شب منتظرت نشستم با نوای سید مجید بنی فاطمه - صوتی

مداحی بنی فاطمه برای حضرت رقیه شب سوم محرم 98

متن مداحی:

توی خرابه هر شب منتظرت نشستم

الان چند شبه بابا که چشمامو نبستم

تا یه صدا شنیدم دنبال تو دویدم

بیا ببین که مثل مادر تو خمیدم

از تو میپرسم اما عمه جواب نمیده

از وقتی رفتی میدون هیچ کی تو رو ندیده

خودت گفتی که ما رو به مهمونی میبری

یه عالمه النگو برای من میخری

کشون کشون میبردن با پای زخمی ما رو

عمه با گریه میشست زخمای دست و پارو

خودم دیدم با نیزه سر عمومو بردن

جلوی چشای خیسم با مشک آب میخوردن

یه مرد زشت و اخمو دنبال می دوید

منو کتک میزد و گوشوارمو می کشید

دخترکای شامی اشکامو در میارن

من دوسشون ندارم ادامو درمیارن

دور منو میگیرن میگن موهات سفیده

اونا نمیدونن که چشای من چی دیده

با دست و پای بسته ما رو به کاخ بردن

خودم دیدم سرت رو میون تشت آوردن

با خیزران میزدن روی لبای بسته ات

خودم دیدم که افتاد دندونای شکسته ات

 

مداحی توی خرابه هر شب منتظرت نشستم سید مجید بنی فاطمه را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی