مداحی بیا که خسته شدم بابا فقط تورو میخوام سید مجید بنی فاطمه

مداحی بیا که خسته شدم بابا فقط تورو میخوام سید مجید بنی فاطمه

مداحی بنی فاطمه برای حضرت رقیه - بیا که خسته شدم بابا فقط تورو میخوام نیومدی بالو پرم سوخت

دانلود مداحی بیا که خسته شدم بابا فقط تورو میخوام سید مجید بنی فاطمه - صوتی

مداحی سید مجید بنی فاطمه برای حضرت رقیه (س) شب سوم محرم  ۹۸ 

متن مداحی:

بیا که خسته شدم بابا فقط تورو میخوام

نیومدی بالو پرم سوخت 

تو کوچه ها موی سرم سوخت

انقدر دلتنگ تو بودم برام دل اهل حرم سوخت

دردای من دوا نمیشه

چشام بسته نمیشه

عمه برام غذا اورده اما اینا برام بابا نمیشه

شب تا صحر خدا خدا میکنم

با گریه بابام و صدا میکنم

موهامو شونه کنید 

داره میاد بابا 

میاد منو ببره میدونه که چقدر تنهام 

بیا که خسته شدم بابا 

فقط تورو میخوام 

نیومدی بالو پرم سوخت 

تو کوچه ها موی سرم سوخت

انقدر دلتنگ تو بودم برام دل اهل حرم سوخت

با گریه بابامو صدا میکنم

شب تا صحر خدا خدا میکنم

ممنون بابا که با این محاسن خونی

یادت نرفته منو اومدی به مهمونی 

خیلی خوشومدی ای ماه شکسته پیشونی 

زیر تگرگه تازیونه تنم مثل برگ خزونه

موهام داره لحظه به لحظه سفید میشه دونه به دونه

روزو شبم حول و هراسه 

پیروهنم کهنه لباسه

انقدر عوض شدم که جز تو کسی منو دیگه نمیشناسه

شب تا صحر خدا خدا میکردم

با گریه بابامو صدا میکنم

لحظه ای که میخوام بخوابم 

یه خاطره میده عذابم

چشامو که روهم میذارم 

تو فکر اون بزم شرابم

هر دوی ما خسته ی خسته

زخما رو چهرمون نشسته 

تورو با خیزرون منو با سیلی 

کاشکی سر منم بره روی نیزه

شب تا صحر خدا خدا میکنم 

با گریه بابامو صدا میکنم

 

مداحی بیا که خسته شدم بابا فقط تورو میخوام سید مجید بنی فاطمه را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی