دانلود مداحی من حسینم کسی واسه یاری هست سید مجید بنی فاطمه

دانلود مداحی من حسینم کسی واسه یاری هست سید مجید بنی فاطمه

مجید بنی فاطمه - من حسینم کسی واسه یاری هست هنوزم غریب غریبم سینه زن ها تموم سال عاشوراست

دانلود نوحه من حسینم کسی واسه یاری هست سید مجید بنی فاطمه - صوتی

شب دوم محرم 98

 

متن کامل نوحه

من حسینم کسی واسه یاری هست
هنوزم غریب غریبم
 سینه زن ها تموم سال عاشوراست
پی عون و جون و حبیبم
زهیر باش و آزاده باش
سعید باش و دلداده باش
بریر باشو پای امام یه سرباز اماده باش
  چرا نشستی شده وقت بیداری
یه رو ز امتحان میشی توهم کربلا داری
لبیک یا حسین
من حسینم کسی واسه یاری هست
 

دانلود مداحی من حسینم کسی واسه یاری هست سید مجید بنی فاطمه را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی