دانلود مداحی دوباره عاشقم واویلا محرم اومده واویلا سید مجید بنی فاطمه

دانلود مداحی دوباره عاشقم واویلا محرم اومده واویلا سید مجید بنی فاطمه

مداحی دوباره عاشقم واویلا محرم اومده واویلا رقص پرچم تو نسیم آخره تمام دلبریاست بنی فاطمه

دانلود فایل صوتی:

 
 

دانلود صوتی نوحه دوباره عاشقم واویلا محرم اومده واویلا سید مجید بنی فاطمه

شب اول محرم ۹۸ - مجید بنی فاطمه

متن مداحی

دوباره عاشقم واویلا

محرم اومده واویلا

رقص پرچم تو نسیم 

اخره تمام دلبریاست 

یا کریم و یا کریم

دوباره چشام برای تو دریاست  

من از محبتت سرشارم

من از دشمن تو بیزارم 

من از تمام دار دنیا

همین حسین حسین رو دارم 

تموم غصه هام واویلا 

تو قلبم اومده واویلا

دوباره عاشقم واویلا

دل به عشقت دادمو محال دلم رو پس بگیرم

غمت دلم رو دریا کرده روزو شبامو زیبا کرده

درای بسته ی دنیامو همین حسین حسین وا کرده 

تموم غصه هام واویلا 

تو قلبم اومده واویلا

دوباره عاشقم واویلا

محرم اومده واویلا

میمیرم از غمت واویلا

تو و برادرت واویلا 

برای خشکی واویلا 

لبای اصغرت واویلا

از شب اول دلم میتپه و ارزوم امسال 

بین روضه جون بدم 

برای عطش برای گودال

فدای اون لبه عطشانت 

فدای ناله ی طفلانت

اخر یه روز برات میمیرم

برای پیکر عریانت

تویی که از قفا واویلا

بریده شد سرت واویلا

تو دستو پا زدی واویلا

کنار خواهرت واویلا

تموم غصه هام واویلا 

تو قلبم اومده واویلا

دوباره عاشقم واویلا

محرم اومده واویلا

حسینم کسی واسه یاری هست 

هنوزم غریبه غریبم 

سینه زن ها تموم سالاشون عاشوراست

پی عونو جونو حبیبم 

زهیر باشو ازاده باش

سعید باشو دل داده باش 

بریر باشو پای امام یه سرباز اماده باش

 چرا نشستی شده وقت بیداری 

یه رو ز امتحان میشی توهم کربلا داری 

لبیک یا حسین

من حسینم کسی واسه یاری هست

 
 

دانلود مداحی دوباره عاشقم واویلا محرم اومده واویلا سید مجید بنی فاطمه را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی