مداحی کجا بودم من در این یک سال حاج میثم مطیعی

مداحی کجا بودم من در این یک سال حاج میثم مطیعی

دانلود مداحی کجا بودم من در این یک سال کجا بودم دور از این احوال - میثم مطیعی - شب اول محرم 98

 

دانلود نوحه کجا بودم من در این یک سال حاج میثم مطیعی صوتی

شب اول محرم ۹۸ هیئت میثاق با شهدا

متن مداحی

کجا بودم من در این یک سال؟

کجا بودم دور از این احوال؟

قبول آقا! بی وفا بودم

جدا از تو، از خودم حتی من جدا بودم

کجا بودم؟ کودکی بودم خسته از سرگردانی دنیا

که گم کرده در شلوغیها ناگهان دست مادر خود را

دوباره رسیدم به دامن مادر، شکستن بغضم مبارک باد

به گریه سپردم دو دیده خود را، من و غم او، هر چه بادا باد!

ببین که ندارم بجز آهی

ولی به امیدی شدم راهی

سیه رویم آقا، ولی مگر اینجا، سیاهیِ لشکر نمیخواهی؟

قرار دلم خیمه گاه حسین....

 

شاعر: محمدمهدی سیار

نغمه پرداز: اکبر شیخی

 

مداحی کجا بودم من در این یک سال حاج میثم مطیعی را آنلاین گوش کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی